it's never too late

Halloj!
Nu tänkte jag starta igång bloggen igen, och jag kommer att ta bort ALLA inlägg. Vill börja på nytt liksom, men detta inlägg ska jag skriva om min apsolut bästa vän. Ja min apsouta bästa vän heter susnne hon är verkligen världens bästa, en person man alltid kan lita på en person man kan säga allting till hon räddar verkligen mina dagar ibland. Hon är verkligen underbar, jag litar på henne till 100% . Ja ville bara säga detta för du är en person som verkligen betyder mycket!
tacko hejj kommer med mer info senare om hur jag ska blogga osv .
du är bäst susanne !
 
Här är susanne och hennes super fin sköt häst maggie
 
                Finaste  <3
fotograf av bildern på susanne är erika,kolla in hennes blogg:http://teamnorr.blogg.se/ hoppas det gick bra att jag lånade två bilder! MVH/Minna

Kommentarer
Postat av: susanne

Åhhh jag älskar dig mäst i världen Puss <3

2012-10-20 @ 08:30:06
URL: http://susannejakobsennn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0