mondaayy :P :P P

Tjenare !
Nu är jag hemma igen .Idag har jag och Emmy  haft fullt upp, på förmiddagen så tog vi cyklarn  och cyklade till deus.Jag red lite dressy barbacka i padocken gick jätte bra i början han sökte sig neråt men sen på slutet blev han typ busig eller nå så när jag skulle fatta galopp så stuttsade han bara upp i luften,men det gick bra till slut.  Sedan så åkte vi hem och chilla ett tag och sen vid fyra så for Emmy och red sin häst O´BOY  dom var jätte duktiga !
Men nu tänker jag i nuet, jag ska snart se film med syrran så måste gå nu!
ps. ska rida ut på en skogs tur imorgon med josefine och hennes häst zeferita ajja vet inte hur det stavas men..
 //Minna
 
 
Jag och amadeus på ridlägret. han är iallafall fin  !
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0