jaa det var ju ett tag sen igen ..

heejj !
sorry att jag inte bloggat på ett tag igen.. men ni vet livet tar över, stallet famljen osv. Men nu hade jag tänkt börja blogga igen nu när det är sommar och jag har tid  . Men idag så har ja tillbringat min dag med familjen har varit och köpt godis i luleå på candy corner. Pappa tyckte det var lite onödigt att fara en halv timma med bil till luleå bara för att köpa godis fast duktig som jag är lyckades jag övertala han endå. Och sedan for vi in till gammelstad och gick på hängnan, det är en plats där dom har en massa djur till ex getter och gamla hus och så har dom ett jätte lite guligt café där ochså där jag köpte mig två plättar med sylt. och sen for vi runt lite med bilen väldigt sosialt tycker jag  Aja nu ska ja njuta vidare av att det är sommarlov+ lördag .
                                                                              // Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0