häst är bäst !

God kväll !
hinner med ett snabb inlägg om dagen. Ja idag har jag mest tagit det chill. På morgonen så slängde jag i mig lie frukost sen gick jag till älven och badade och solade med min underbara familj. Och sen ¨vi tre så red jag ut en busig tur med josefine och hennes häst. Gick super bra, vi hoppade hoppstigen och lite i bränslan-padocken sen tog jag det chill ett lååååångt tag tills jag åkte med pappa och gav hästarna kväll. Och när vi ändå var i farten så stannade vi och köpte lite gotti gotti saker bla. jordgubbar sjärnchips osv.  Och sen så gotta jag och syrran i  hos alla jordgubbar och chips till den gamla julkarlenden "Greveholm" , helt klart världens bästa serie (hahah) 
aja MÅSTE sova nu ska upp tidigt och ge hezztisarna morgon.
 
Godnatt //Minna
 
 
 
bild från när vi var på kolmården 2010 !
en liten charmig get ! ;)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0